wtorek, 22 maja 2018

馃挅 Dzie艅 mamy + Renee shoes 馃挅

馃懜 Dzie艅 mamy ju偶 za kilka dni. 馃挄
Co roku sp臋dzam dni na szukaniu prezentu dla mojej mamy. Nie ob臋dzie si臋 oczywi艣cie bez kwiat贸w, ale co dalej ? W tym roku postanowi艂am zrobi膰 mamie ( i sobie ) niespodziank臋 i zam贸wi艂am domowe klapki ze strony RENEE.PL . Dla mamy czarne a dla mnie r贸偶owe. Nie by艂a to moja pierwsza przygoda z t膮 stron膮. Ju偶 zamwia艂am kozaki na zim臋, balerinki czy p贸艂buty. I tym razem si臋 nie zawiod艂am. Solidnie wykonane, pi臋kne i wygodne. Ceny tak偶e nie s膮 wysokie zwa偶aj膮c na oryginalno艣膰 but贸w 馃槃 Tym, kt贸rzy jeszcze nie korzystali z tej strony serdecznie polecam i zach臋cam! 馃挅
A wy jakie prezenty przygotowali艣cie dla waszych mam?







25 komentarzy:

  1. adorable shoes!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Urocze s膮 te klapeczki! ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te kapcie s膮 takie puchate, jeszcze takich nie widzia艂am! Prezentu dla mamy jeszcze nie kupi艂am, bo wci膮偶 szukam tego "czego艣".
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. sliczne! mega w moim stylu :D
    btw co powiedzialabys na wspolna obserwacje? daj znac u mnie, cieplutko pozdrawiam:) http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo fajne te klapki☺
    Ja juz mamy upatrzony prezent dla Mojej Mamy❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
  6. Widzia艂am ju偶 gdzie艣 ostatnio te buty. S膮 urocze :)
    A偶 wstyd si臋 przyzna膰, ale ja jeszcze nie mam 偶adnego prezentu dla mojej mamy. Pewnie na ostatni膮 chwil臋 co艣 wymy艣l臋.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsu艅
  7. o ja cie musze zam贸wi膰 te klapki:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsu艅
  8. Anonimowy5/22/2018

    艢wietne klapki ;) Mama z ca艂膮 pewno艣ci膮 b臋dzie z nich zadowolona ^^ Pozdrawiam i dzi臋kuj臋 bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ciekawe te klapki. Takie urocze. Wygl膮daj膮 na wygodne :D
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. R贸偶owe bardziej mi si臋 spodoba艂y, fajnie wygl膮daj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Planujemy co艣 same stworzy膰! :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsu艅
  12. These are so cute! Perfect matching set for you and your mom.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. What lovely slippers!

    Glad to get acquainted with your blog!
    xoxo from Russia ♥
    www.chigarkova.ru | Instagram

    OdpowiedzUsu艅
  14. the shoes are so pretty and seem
    very fluffy!! :) i've started following your lovely blog,
    hope you can follow back ^^

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Wspania艂e klapeczki ;-) Bardzo urocze :D Kiedy艣 podobne widzia艂am w ZOiO https://zoio.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  16. Przyznam, 偶e s膮 na sw贸j spos贸b urocze ;)

    Zapraszam!
    m贸j blog
    m贸j instagram

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ale te klapeczki 艣liczne! S艂odkie
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  18. Klapeczki wygl膮daj膮 przecudownie! Szkoda 偶e dopiero teraz odnalaz艂am ten post, aczkolwiek mam ju偶 pomys艂 na prezent przysz艂oroczny!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  19. te klapki sa supppper! zakochalam sie!
    ja kupilam mamie kolczyki :p za rok kupie jej takie ciapy :p zdjecia sa naprawde sweet <3

    https://medycynawgkanarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  20. Moja dosta艂a ode mnie ksi膮偶k臋 :) Mo偶e wsp贸lna obserwacja?:)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsu艅
  21. Przecudowne te klapeczki! Ja dla swojej mamy zgodnie z jej 偶yczeniem kupi艂am kwiatka doniczkowego ;)

    M贸j blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsu艅
  22. S艂odziutkie klapeczki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsu艅
  23. Nigdy nie pomy艣la艂am o takim prezencie dla mamy :)
    Mi艂ego dnia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅