piątek, 18 maja 2018

💙 How to be fit ? 💙

 💙 Hej. How to be fit?
Ja także zadaję sobie to pytanie. Lato już za oknem a figura wciąż zimowa. Ostatnio całe to bycie fit stało się bardzo modne - nie neguję, broń Boże. A co jeśli są takie osoby jak ja, które uwielbiają jeść i próbować nowych rzeczy a są bardzo leniwe? Nie jestem gruba, mam 155 cm wzrostu i ważę 48kg. Nie jest źle, ale mimo wszystko to ciało nie jest takie jakby się chciało. Nie jest takie jakie można zobaczyć w gazetach czy filmach i telewizji.
Nie chcę chodzić na siłownię, nie lubię ćwiczyć przy ludziach. Szkoda mi też wydać 100 zł jeśli wiem, że nie miałabym na to czasu.
Postanowiłam ćwiczyć w domu. A o to z czego korzystam:

💙 Pinterest 
  




💙 Aplikacje 


💙 Youtube 






 💙 Dziękuję za wszystkie komentarze. 
 💙 Do następnego postu. 

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam ćwiczenia z Mel B!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chciałabym ważyć 48kg przy takim wzroście! Przez długi czas to była moja standardowa waga, a teraz przez problemy zdrowotne jest cooooraz gorzej. Uwielbiam ćwiczenia Mel B!

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co płacić za personalnego trenera czy za siłownię, skoro można ćwiczyć za darmo w domu. Ja w sumie ćwiczę dwa lata, ale od jutra mam zamiar zacząć biegać :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego samego zdania ;p Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Też nie chodzę na siłownie, bo bardziej myślałabym o ludziach tam niż skupiałabym się na treningu, a ćwiczenia w domu mogą mocno popalić. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem ćwiczę w domu, ale raczej jestem aktywna w inny sposób. Basen, piłka i inne zabawy ruchowe :) Moja waga całkowicie mi odpowiada i to że mam więcej ciałka też. Chodzi mi najbardziej o zdrowie :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze czuć się dobrze sam ze sobą :)

      Usuń
    2. Dokładnie, chodź myślę że chodzi też o zdrowie ponieważ niebezpieczne jest ważnie za dużo jak i zbyt mało. Mówi się w "zdrowym ciele zdrowy duch" więc trzeba zadbać o to, by organizm miał wszystko co potrzebuje :)

      Usuń
  6. Moje ciało też pozostawia wiele do życzenie i powinnam zacząć ćwiczyć. Świetny post, myślę, że z niektórych rzeczy skorzystam ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy tez cwiczylam w domku, lecz od 5 miesiacy chodze na silownie i wiem ze juz bede tam chodzic do konca swojego zycia hahah
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również ćwiczę w domku. :) Mel B bardzo lubię.
    Obserwuję :*
    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez jakiś czas temu zaczęłam ćwiczyć w domu, nie ćwiczę na przymus i nie katuję się aż do wyczerpania, ćwiczę ile mogę i kiedy mam ochotę. Zauważyłam, że takim sposobem chęci same mi przychodzą, a ćwiczenia to sama przyjemność.
    Świetny wpis, dziękuję za odwiedziny na moim blogu, a do Ciebie na pewno bedę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam cieplutko, ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/20/2018

    Bardzo fajne ćwiczenia ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chodzę na siłownie 2/3 razy w tygodniu i przyznam że od razu lepiej się czuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam lenia co do ćwiczeń, jeżdżę jedynie rowerem :D

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5/21/2018

    Ja mam to szczescie (albo i nie), że w sali od biologii można mnie pomylić z kosciotrupem... No coz, takie życie.I tak przydałoby mi się zaczac cwieczy chocby dla zdrowia, ahh...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam właśnie, że albo w jedną stronę albo w drugą a nigdy pomiędzy haha ;p

      Usuń
  15. Ja też się codziennie ćwiczę z tym że u mnie ze względów zdrowotnych-nie,nie z powodu nadwagi ale z obawy przed zakrzepica i nadciśnieniem☺
    Również korzystam z ćwiczen Mel B☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń