wtorek, 29 maja 2018

馃挐 Tydzie艅 w La Ciotat, France 馃挐

Hej 馃挐 Jak ju偶 ostatnio pisa艂am, by艂am tydzie艅 we Francji. Nie by艂 to m贸j pierwszy wyjazd. Je偶d偶臋, a raczej latam tam minimum co 2 miesi膮ce. Dlaczego ? Natomiast m贸j ch艂opak jest francuzem, a tata pracuje we Francji od kiedy sko艅czy艂am 7 lat. A w czerwcu wyje偶d偶am na sta艂e, je艣li to wypali.

Odno艣nie samej miejscowo艣ci. La Ciotat, bo tak nazywa si臋 to miasto jest oddalone od Marsylii jakie艣 20 minut drogi samochodem. Malutkie, urocze miasteczko nad samym morzem, bez przepychu i t艂um贸w.
Zobaczcie sami:
























馃挐 Zapraszam na m贸j VINTED 
馃挐 Dzi臋kuj臋 za wasze wszystkie ciep艂e s艂owa.
馃挐 Podawajcie linki do blog贸w, na pewno zajrz臋!

28 komentarzy:

  1. Faktycznie jest tam bardzo 艣licznie! Te palmy skrad艂y moje serce :D Kiedy艣 na pewno wybior臋 si臋 do Francji

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zgadzam si臋 z Tob膮 w 100%, miasteczko bardzo mnie zauroczy艂o! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Anonimowy5/29/2018

    艢wietna fotorelacja i pi臋kne zdj臋cia!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Very beautiful place :D
    thanks for following <3
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsu艅
  5. Zazdroszcz臋 Ci... Marzy mi si臋 kiedy艣 podr贸偶 do Francji, zdecydowanie widz臋, 偶e warto :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Zazdroszcz臋 wycieczki :) R贸wnie偶 obserwuj臋 :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak pi臋knie! ja ju偶 nie moge si臋 doczeka膰 a偶 pojad臋 na wakacje ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Takie malutkie miasteczka s膮 najlepsze. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Cudowne zdj臋cia, zazdroszcz臋 widok贸w :3

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ale tam jest pi臋knie!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Zawsze chcia艂am odwiedzi膰 ten kraj, ale na razie mi si臋 nie uda艂o. Trzymam kciuki, 偶eby uda艂o Ci si臋 tam wyjecha膰 :)
    M贸j blog-klik

    OdpowiedzUsu艅
  12. Wow, zdj臋cia s膮 niesamowite.. Wygl膮da to jak raj na ziemi..
    Trzymam kciuki aby uda艂o Ci si臋 z przeprowadzk膮!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Pi臋kne uj臋cia :D Marz臋 o podr贸偶y do Francji :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. O jejku jakie pi臋kne widoczki! Palmy dla mnie to ju偶 w og贸le raj 馃槃

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  15. Miasteczko rzeczywi艣cie jest przepi臋kne ❤馃槏
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
  16. jakie zdj臋cia i cudowne widoki! Chcia艂oby si臋 tam przenie艣膰 :D

    dodaj臋 do obserwowanych i zapraszam r贸wnie偶 do mnie :D

    OdpowiedzUsu艅
  17. Cudowne zdj臋cia!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. 艢liczne zdj臋cia! Moje ulubione to to z kolorowymi busami.
    pozdrawiam, M脫J BLOG♥

    OdpowiedzUsu艅
  19. Pi臋kne miejsce :) Nied艂ugo sama jad臋 do Francji, wi臋c ten post sprawi艂, 偶e jeszcze bardziej nie mog臋 si臋 doczeka膰.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsu艅
  20. So Beautiful! I love these photos and would love it even more to visit someday.
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsu艅
  21. Pierwsze zdj臋cie totalnie mnie kupi艂o! By艂am kilka razy we Francji, ale zdecydowanie wybieram sie w przysz艂o艣ci na wycieczk臋 po mniejszych miejscowo艣ciach. Najlepsze jednak dla mnie we Francji jest to, 偶e tylko rzut beretem dzieli ja od ukochanej Belgii :P
    Buziaki! x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  22. Nigdy nie by艂am we Francji, ale mam nadziej臋 偶e kiedy艣 uda mi si臋 j膮 odwiedzi膰 :) Przepi臋kne zdj臋cia, wszystkie s膮 zachwycaj膮ce! Na 偶ywo wygl膮da to pewnie jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  23. Wow jak tam pi臋knie ! :)
    Nigdy nie by艂am we Francji ale mo偶e kiedy艣 ... kto wie :D
    M贸j blog - Klik

    OdpowiedzUsu艅
  24. Przepi臋kne kadry! Ja bardzo mo偶liwe, 偶e w te wakacje tam zawitam :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Pi臋kne miejsce i 艣liczne zdj臋cia <3

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  26. Jakie tam pi臋knie..jeszcze nigdy nie by艂am a偶 chce si臋 tam pojecha膰 :)
    wszystkodlamamicorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅