niedziela, 15 kwietnia 2018

馃挍 Spring outfits 馃挍

馃挍 Dzisiaj chcia艂abym wam pokaza膰 kilka moich ulubionych stylizacji na wiosn臋. 
W ko艅cu zrobi艂o si臋 ciep艂o i mo偶na zdj膮膰 te wszystkie kurtki i zimowe rzeczy. 
Zapraszam do ogl膮dania:


馃挍  Sweter: Jennifer
馃挍 Sp贸dniczka: Vinted
馃挍 Buty: New Balance


馃挍  Sukienka: H&M
馃挍  Kurtka: SinSay
馃挍  Balerinki: Atmosphere 


馃挍  Spodnie: Villa
馃挍  Bluzka: Hollister (secondhand) 
馃挍  Buty: New Balance
馃挍  Okulary: Ray Ban


馃挍  Koszula: Bershka
馃挍  Spodnie z wysokim stanem: Secondhand
馃挍  Top: Secondhand 
馃挍  Ballerinki: Atmosphere


馃挍  Spodnie: Villa
馃挍  Body: Bershka
馃挍  Balerinki: Atmosphere
馃挍  Bransoletki: Pepco




馃挍 Chcia艂abym tak偶e podzi臋kowa膰 za te wszystkie mi艂e komentarze. Nie spodziewa艂am si臋 a偶 tylu!
馃挍  Je艣li podoba Ci si臋 m贸j blog, zaobserwuj a ja z ch臋ci膮 zrobi臋 to samo. 


11 komentarzy:

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietny post :) Wida膰 jeansy rz膮dz膮 :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietne stylizacje :) Najbardziej do gustu przypad艂a mi pierwsza.
    Pozdrawiam i obserwuj臋.
    My blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pierwsza stylizacja wymiata! Tak si臋 ciesz臋,偶e w ko艅cu mo偶na zrzuci膰 z siebie te grube puchowe kurtki i kozaki a za艂o偶y膰 lekkie rzeczy :)
    Obserwujemy?
    MY BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale fajne zestawy, podobaj膮 mi si臋 :) Obserwuje z przyjemno艣ci膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wszystkie zestawy bardzo mi si臋 podobaj膮! :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wszystkie zestawy bardzo mi si臋 podobaj膮! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Najbardziej podoba mi si臋 ostatnia stylizacja. Te kropki po prostu mnie urzekaj膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. pi臋kne zestawy :)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅