sobota, 7 kwietnia 2018

馃挌 Buna Cosmetics 馃挌

W ko艅cu weekend, wolne i czas na odpoczynek. 馃槃 A wy jak sp臋dzacie sobotni wiecz贸r ?

Dzisiaj chcia艂abym wam pokaza膰 i opisa膰 moje do艣wiadczenie z kosmetykami Buna
S膮 to kosmetyki na bazie zi贸艂. Znajdziecie tam szampony, od偶ywki, 偶ele pod prysznic, olejki, balsamy, maseczki, kremy, p艂yny micelarne i wiele, wiele innych. 

馃挌 Pierwszym produktem jakim kupi艂am by艂 owsiany peelinguj膮cy olejek do twarzy. Koszt to 9.99 z艂. Olejek jest bardzo wydajny, nat艂uszczaj膮cy sk贸r臋 twarzy i nadaj膮cy jej pi臋knego blasku. No wi臋c, po tak mi艂ym zaskoczniu postanowi艂am kupi膰 co艣 wi臋cej i skusi艂am si臋 na aloesowy p艂yn micelany i aloesow膮 maseczk臋. 

馃挌 Aloesowy p艂yn micelarny przeznaczony jest to cery suchej i wra偶liwej, jest troszeczk臋 t艂usty, ale przez to bardzo delikatny i przyjemny. Zapach te偶 jest bardzo zach臋caj膮cy. Koszt to 11.99 z艂. 

馃挌 Maseczka aloesowa jest 偶elowa. Co mnie najbardziej zaskoczy艂o w sk艂adzie, aloes jest na 2 miejscu, czyli jest go tam do艣膰 sporo. Maseczka 艂agodzi twarz i r贸wnie偶 nawil偶a. Koszt 9.99 z艂. 

Na pewno nie b臋dzie to moja ostatnia przygoda z kosmetykami Buna. Serdecznie polecam 馃挌


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczki ka偶dego rodzaju, kiedy艣 ta tez na pewno wypr贸buje ☺️ Zapraszam tez do siebie ☺️ thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie znam tej firmy, ale kosmetyki zapowiadaj膮 si臋 ciekawie:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie znam tej firmy, ale kosmetyki wygl膮daj膮 fantastycznie :) ch臋tnie bym je wypr贸bowa艂a :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwsz膮 maseczk臋 kupi艂am w drogerii natura 馃挌

      Usu艅
    2. O to wspaniale bo Natur臋 mam blisko a tak si臋 w艂a艣nie zastanawia艂am gdzie bym mog艂a je zam贸wi膰 w mojej okolicy, bo za wiele drogerii to nie ma (jest w艂a艣nie Natura i Rossmann ale tam jej nie widzia艂am)

      Usu艅
  4. Pierwszy raz s艂ysz臋 o tej firmie, je艣li gdzie艣 znajd臋 takie kosmetyki to na pewno przetestuje ;)

    M贸j blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie s艂ysza艂am o tej firmie,ale kosmetyki prezentuj膮 si臋 bardzo ciekawie.
    Zapraszam do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Z ch臋ci膮 bym je przetestowa艂a, ten aloes jest kusz膮cy! super blog <3
    zapraszam te偶 do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsu艅
  7. R贸wnie偶 nie s艂ysza艂am o tej firmie ale kosmetyki prezentuj膮 si臋 艣wietnie :)
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nie zna艂am wcze艣niej tej marki, jednak chyba musze wyprobowa膰 te kosmetyki :)

    Pozdrawiam,
    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Jeszcze nie mia艂am nigdy kosmetyk贸w z tej marki, ale wygl膮daj膮 na ciekawe :D a do tego mam bardzo blisko nature, wi臋c bardzo prawdopodobne, 偶e kupi臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. bardzo lubi臋 kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie mia艂am okazji testowa膰 tych kosmetyk贸w, ale chyba po nie si臋gn臋! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kurcze, jako艣 nie mog臋 si臋 przekona膰 do niczego, co zawiera aloes. to irracjonalne, ale tak mam i ju偶! Ale musze powiedzie膰, 偶e troch臋 przekona艂a艣 mnie do kosmetyk贸w z tym zielonkowcem w sk艂adzie :)
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Anonimowy4/15/2018

    Nie kojarze zbytnio tej firmy, ale musz臋 po recenzji stwierdzi膰, 偶e prezentuj膮 si臋 bardzo ciekawie.
    obserwuje

    OdpowiedzUsu艅