sobota, 18 sierpnia 2018

France, France

Hej 馃槏 Nie by艂o mnie tu chyba z miesi膮c, za co bardzo przepraszam. W ko艅cu znalaz艂am troch臋 czasu dla siebie, czas na pomalowanie paznokci i czas na seriale. Ju偶 wszystko szybciutko wyja艣ni臋. :)


Pow贸d mojej nieobecno艣ci 

A wi臋c pow贸d jest prosty: praca. Pracuj臋 od wtorku do niedzieli w godzinach 
10:00-15:00 i 19:00-23:30. Jak ju偶 pisa艂am wcze艣niej, pracuj臋 w restauracji jako kelnerka. Restauracja jest tu偶 przy pla偶y - widok jest cudowny, jednak upa艂 nie pomaga. Bardzo lubi臋 swoj膮 prac臋, ch艂opak贸w z kt贸rymi pracuj臋 i ca艂e otoczenie. Jedyny minus to brak czasu dla siebie.. :) 


M贸j "Day off" 

W poniedzia艂ki mam zawsze wolne. A wi臋c w ka偶d膮 niedziel臋 (poprosi艂am tak偶e o wolny wiecz贸r) o godzinie 17:17 mam poci膮g do miasta, w kt贸rym pracuje i mieszka m贸j tata. Mam tam te偶 wielu znajomych, z racji tego i偶 jestem tam co roku ;) Wracam zawsze w poniedzia艂ek wieczorem i tak mija m贸j dzie艅 (nie) wolny. Nie jest on dniem wolnym bo staram si臋 wtedy wykorzysta膰 ten czas do maximum. 



Moja bariera j臋zykowa 

By艂o ci臋偶ko, nie powiem. Mimo to, 偶e od dawna bardzo du偶o rozumia艂am po francusku, jako艣 nie potrafi艂am si臋 prze艂ama膰, ba艂am si臋, 偶e powiem co艣 nie tak albo 偶e nikt mnie nie zrozumie. Na studiach moim drugim j臋zykiem by艂 francuski (bez rezultat贸w), ucz臋szcza艂am te偶 na prywatny kurs przez rok - bardzo mi pom贸g艂 i du偶o z niego wynios艂am, przez kolejny rok ucz臋szcza艂am na kurs online, o kt贸rym ju偶 tutaj pisa艂am. Jednak bycie zmuszonym do rozmowy jest najlepsz膮 metod膮 do nauki. Potrafi臋 nawi膮za膰 rozmow臋 i rozumiem o wiele wiele wi臋cej. Sama nie wiem czego si臋 wcze艣niej ba艂am :) 


Czy wracam do Polski ? 

Planuj臋 wr贸ci膰 na kilka miesi臋cy w pa藕dzierniku. Chc臋 wr贸ci膰 z moim tat膮 (razem zawsze ra藕niej), kt贸ry jedzie swoim autem. Co dalej ? Zobaczymy :) 

Na dzisiaj tyle ! Mi艂ego wieczoru kochani! 



12 komentarzy:

  1. Fajnie, 偶e podoba Ci si臋 w pracy. Rozmowa jest rzeczywi艣cie najlepszym sposobem nauki, ale cz臋sto ma si臋 barier臋 j臋zykow膮. Te偶 j膮 mia艂am, gdy by艂am na wymianie mi臋dzynarodowej.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Najwa偶niejsze 偶e praca ci si臋 podoba ☺
    Blog mo偶e troch臋 poczeka膰 ☺
    Powodzenia 馃槝
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja te偶 wybra艂am prac臋 na wakacje, ale nie mog艂abym pracowa膰 jako kelnerka. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. To dobrze, 偶e praca ci si臋 podoba, no ale jednak ka偶dy potrzebuje tej chwili wolnego.
    艢liczne zdj臋cia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super zdj臋cia a ostatnie mega *,*

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Je艣li si臋 spodoba prosz臋 o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsu艅
  6. Brzmi jak 艣wietna przygoda i mo偶liwo艣膰 zdobycia nowych do艣wiadcze艅, powodzenia ;).
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  7. Great post dear!You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back?
    I will appreciate that so much.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsu艅
  8. fajnie 偶e praca Ci si臋 podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. so beautiful!

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Cudowne zdjecia! Wygladaja jak z Miami,a nie jak z Francji :D Pozdrawiam :*
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  11. I enjoyed reading your article. The pictures are very pretty and I love how you described everything in such detail. :)
    Also, your blog looks lovely, dear!

    Following you, would you like to follow me back?
    My blog

    OdpowiedzUsu艅