wtorek, 1 maja 2018

馃挌 Spring outfits - part 2 馃挌

馃挌 Hej! Jak si臋 macie? 

Dzisiaj chcia艂abym wam zaprezentowa膰 cz臋艣膰 drug膮 moich wiosennych stylizacji. Za oknem coraz cieplej, wi臋c nied艂ugo ju偶 trzeba b臋dzie przygotowa膰 letnie zestawy 馃槏
W sobot臋 wyje偶d偶am do Francji, wi臋c na pewno pojawi si臋 tutaj jaki艣 post odno艣nie wyjazdu 馃槒
馃挌  Zapraszam do ogl膮dania 馃槜




馃挌  Bluzeczka - Cropp
馃挌  Spodnie - Bershka 
馃挌  Trampki - Converse 




馃挌  Spodnie - Villa
馃挌  Bluzka - Camaieu 
馃挌  Trampki - Converse 




馃挌  Koszulka - Bershka
馃挌  Sp贸dniczka - Second hand 
馃挌  Buty - Renee 
馃挌  Portfel - Mohito 


馃挌  Bluzka - Bershka
馃挌  Spodnie - Villa



馃挌 Bluzka - Lokalny sklep
馃挌  Sp贸dniczka - New Yorker 
馃挌  Balerinki - Atmosphere
馃挌  Portfel - Mohito


馃挌  Top - Calvin Klein
馃挌  Legginsy - H&M
馃挌  Klapki - Jenny Fairy CCC


馃挌  Dzi臋kuj臋 za wszystkie mi艂e komentarze. 
馃挌  Ch臋tnie odwiedz臋 wasze blogi. 

9 komentarzy:

  1. Anonimowy5/01/2018

    Naprawd臋 bardzo ciekawe zestawy stylizacji :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. 3 jest super, pi臋kna sp贸dniczka. 5 te偶 bardzo mi si臋 podoba ;). Udanego pobytu we Francji ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bordowa sp贸dniczka skrad艂a moje serducho <3

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietne stylizacje 馃槏
    Zazdroszcz臋 troch臋 tego wyjazdu do Francji ,ale czekam na post馃槉☺
    P.S nie wyswietlasz mi si臋 w li艣cie obserwator贸w mojego bloga
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo fajne stylizacje, totalnie w moim stylu. :) Przyznam, 偶e najbardziej podoba mi si臋 ta z r贸偶ow膮 bluzk膮 - nadaje to taki weso艂y i przyjemny klimat wio艣nie.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Fajne outfity :) Najbardziej do gustu przypad艂y mi 3 i 5.
    Pozdrawiam ;)
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsu艅
  7. Anonimowy5/02/2018

    Pierwsze trzy zestawy bardzo mi si臋 podobaj膮 :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢liczna jest ta sp贸dniczka z guzikami na 艣rodku, sama mam tak膮, tylko jeansow膮, ale ta ma pi臋kny kolorek.
    pozdrawiam, M脫J BLOG♥

    OdpowiedzUsu艅
  9. What a nice post!I follow you, hope you will follow me back¦
    Have a wonderful weekend!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdpowiedzUsu艅