wtorek, 27 marca 2018

Dzie艅 dobry 馃槂
Dzisiaj chcia艂am wam pokaza膰 co zam贸wi艂am z tej s艂awnej, taniej strony www.wish.com 馃槂 By艂am ciekawa, dlatego zam贸wi艂am sobie 3 obudowy do telefonu. Ka偶da kosztowa艂am mnie mniej ni偶 10 z艂. Czas oczekiwania jest r贸偶ny. Zazwyczaj przewidywalny to oko艂o 1,5 miesi膮ca. Na moje zam贸wienie czeka艂am mniej wiecej 3-4 tygodni, wi臋c przysz艂o wcze艣niej ni偶 by艂o to przewidziane. Ale co najwa偶niejsze, obudowy s膮 艣liczne, pasuj膮 i s膮 do艣膰 dobrej jako艣ci jak na tak膮 cen臋. Czekam jeszcze na 2 stroje k膮pielowe i par臋 okular贸w przeciws艂onecznych. Dam zna膰 jak do mnie dotr膮. 馃槏馃槏馃槏





10 komentarzy:

  1. Anonimowy3/27/2018

    Bardzo 艂adne obudowy na telefon ^^ Z ostatniego zdj臋cia podoba mi si臋 najbardziej. Koniecznie daj zna膰 jak dojd膮 pozosta艂e zam贸wienia :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dzi臋kuj臋 bardzo, na pewno pojawi si臋 post o kolejnych zam贸wieniach jak tylko do mnie dotr膮. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nigdy nie zamawia艂am niczego z tej strony. 艁adne te obudowy! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢liczne s膮 ^^ Szczeg贸lnie pierwsza bardzo mi si臋 podoba :3
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Rzeczywi艣cie obudowy s膮 艣liczne :). Nie wiem, kt贸ra bardziej mi si臋 podoba. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ostatnia obudowa jest prze艣liczna. Z wish nie zamawia艂am, ale kusi mnie ten sklep.
    pozdrawiam, M脫J BLOG♥

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie ufam wish, bo trzeba doda膰 kart臋 (chyba, 偶e co艣 si臋 zmieni艂o?), ale za to jestem uzale偶niona od aliexpress! 艢liczne obudowy :)
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. R贸偶owy case bardzo 艂adnie wygl膮da :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsu艅
  9. R贸偶owy najbardziej mi si臋 spodoba艂, pi臋kne :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja czekam na swoje zakupy z Aliexpress! Ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 ❤ Te偶 zam贸wi艂am obudowy!

    OdpowiedzUsu艅